Gratis verzending vanaf 100€ in BE
Voor 15u besteld? Morgen in huis!
Ingepakt met véél liefde
Veilige betaalomgeving

Verzenden & retourneren

VERZENDEN


Indien de klant wenst dat de bestelling geleverd wordt, zal dit steeds gebeuren op het adres dat door de klant wordt ingevuld tijdens het bestelproces. LET OP Foutieve gegeven leveringsadressen zijn de verantwoordelijkheid van de koper en kunnen aanleiding geven tot extra kosten. Indien de klant niet aanwezig is om de bestelling te ontvangen is het mogelijk dat de bestelling wordt geleverd bij de buren. De klant wordt hiervan op de hoogte gesteld doormiddel van een vignet in u brievenbus.
We hanteren een gratis verzending vanaf €100 in heel Belgie & vanaf €150 in Nederland.
We verzenden binnen de 1 tot 2 werkdagen na ontvangst van de betaling. Voor het buitenland kan dit langer duren.
Momenteel kan er verzonden worden naar adressen in België en Nederland. Voor verzending naar andere landen kan u ons steeds contacteren via [email protected]
Verzending gebeurt in samenwerking met Bpost en postNL. De standaard verzendkost wordt u steeds kenbaar gemaakt tijdens het bestelproces.

Samen met onze koeriers, BPost en Postnl, dragen wij de grootste zorg voor uw pakketje. Wij kiezen voor meerdere koeriers om voor u de beste tarieven te kunnen aanbieden. Uw pakketje wordt zorgvuldig ingepakt voor transport. Wij kunnen niet aansprakelijk gesteld worden voor eventuele fouten van de bezorger. Gelieve steeds bij ontvangst de inhoud van uw pakket na te kijken op onvolkomenheden en/ of schade. Indien dit zo is, gelieve dan de dag van ontvangst te mailen naar [email protected]
Momenteel bedraagt de standaard verzendkost 5,95 EUR (België en 6,95 voor Nederland) voor levering aan huis en 4,95 EUR voor levering aan een postpunt.
U wordt via e-mail op de hoogte gehouden van de bevestiging van verzending door BPOST en PostNL. Pakketten worden standaard verzonden op maandag, woensdag en vrijdag. Een eerste afleverpoging is telkens voorzien de dag volgend op de dag van verzending.
Indien de klant dit wenst kan de bestelling afgehaald worden in onze homeshop na afspraak: gelegen te Europark-zuid 12, 9100 Sint-Niklaas (BE). In dit geval zijn er uiteraard geen verzendkosten.


Als het product niet aan de vereisten van de klant voldoet heeft deze het recht het product binnen de 14 dagen te retourneren. Breng binnen de 14 dagen na ontvangst van het artikel ons op de hoogte via e-mail:

[email protected]


Enkel als de reden van retour bij ons ligt omdat wij u een foutief of beschadigd artikel toe stuurden, is de retour kost uiteraard voor ons en wordt deze wel teruggestort.
Tijdens de eerste 14 dagen na de levering dient de klant zorgvuldig om te gaan met de bestelling en de verpakking. Als de klant de goederen nog wil kunnen retourneren zoals in deze paragraaf beschreven, mag de klant de artikelen enkel in die mate uitpakken om te kunnen beoordelen of het artikel aan de wensen voldoet. Teruggestuurde goederen mogen niet gedragen zijn. Als de klant de goederen terugstuurt, moet dit gebeuren samen met de originele verpakking, met alle geleverde accessoires en in de originele staat en verpakking en rekening houdende met onze instructies hieronder.
De kosten voor het retourneren vallen volledig ten laste van de klant. Binnen de 30 dagen nadat Little Luxuries de artikelen heeft ontvangen zal Little Luxuries de volledige aankoopprijs terugbetalen op het rekeningnummer waarmee de online aankoop betaald werd. De terugbetaling zal enkel geschieden indien de artikelen na inspectie opnieuw als verkoopbaar worden beschouwd.
Om de retour snel en correct uit te oefenen, dient de klant de retour aan te melden via een e-mail naar [email protected] en niet via onze social media kanalen met duidelijke vermelding van het verkoopnummer, factuurnummer en de artikelcode van het artikel dat de klant wil retourneren.

Retouradres:
Little Luxuries
Europark-zuid 12
9100 Sint-Niklaas


Uiteraard kan het artikel ook kosteloos teruggebracht worden naar onze homeshop: Little Luxuries, gelegen te Europark zuid 12 9100 Sint Niklaas (BE). Dit kan telkens na afspraak, u krijgt ook een bewijs van terug levering.
De klant kan in dit geval in ruil voor het artikel ofwel een geschenkbon ontvangen ofwel zal Little Luxuries het bedrag terugstorten op het rekeningnummer waarmee de online aankoop betaald werd. Er wordt in geen geval cash geld teruggegeven in onze homeshop.


Volgende artikelen vallen niet onder het retourrecht:


* artikelen die door hun aard niet kunnen worden teruggezonden
* specifiek voor de klant bestelde goederen

* PRE ORDERS, gelieve rekening te houden met een leveringsperiode van 3maanden. Indien u bestelde goederen niet in stock zijn binnen een periode van 3 maanden zullen wij u gelden terug storten.

* geschenkbon/cadeaucheque
- Zwemkledij
- Artikelen die de originele etiketten niet meer dragen
- Artikelen die niet in nieuwstaat verkeren, gedragen zijn, zweetvlekken vertonen, vlekken dragen - Artikelen die beschadigd zijn
- Artikelen die gewassen zijn
- Gepersonaliseerde artikelen.
Afgeprijsde artikelen (solden) die via de webshop werden aangekocht kunnen niet geretourneerd worden. Artikels die aangekocht worden op onze homesales kunnen ook niet geretourneerd worden.


Wanneer u vragen heeft omtrent het retourneren kunt u steeds bij ons terecht via email [email protected]

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »
Gratis verzending vanaf 100€ in BE
Voor 15u besteld? Morgen in huis!
Ingepakt met véél liefde
Veilige betaalomgeving